VÝMENY A REKLAMÁCIE
Výmena
Každý spotrebiteľ má možnosť vymeniť produkty zakúpené v našom obchode.
Výmenu je možné uskutočniť za ľubovoľný produkt, podľa jeho dostupnosti na stránke obchodu. https://ornaty.pl alebo na výmenu je potrebné podať novú objednávku.
Produkt, ktorý podlieha výmene, prosím, zašlite späť podľa nižšie popísaného postupu vrátenia.
REKLAMÁCIA
Naše ponúkané produkty sú nové a mali by byť bez chýb. Ak však zistíte nejakú nezrovnalosť, láskavo vás prosíme o okamžitý kontakt:
- mailom (preferované) kontakt@ornaty.pl (v správe prosíme uviesť informáciu o čísle objednávky, ktorej sa záležitosť týka, a popísať vzniknutý problém)
- telefonicky: +48 44 732 64 30, +48 609 231 145 (pondelok - piatok 8:00 - 16:00)
Reklamácie sa vzťahujú na:
- tovary s skrytými vadami vzniknutými z viny výrobcu
- tovary mechanicky poškodené počas prepravy
Zákazník je povinný skontrolovať stav zásielky pred jej prevzatím. V prípade zistenia nezrovnalostí je potrebné vyhotoviť príslušný protokol za prítomnosti kuriéra.
- tovary nezodpovedajúce objednávke
Ak obdržíte nesprávny produkt, bezplatne ho vymeníme čo najskôr.
HAFTINA TEXTILE GROUP sp. z o. o. ako predávajúci zodpovedá voči Zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom v zmysle čl. 22[1] Občianskeho zákonníka, za nezhodu s Kúpno-predajnou zmluvou tovaru zakúpeného spotrebiteľom, v rozsahu určenom Zákonom o osobitných podmienkach spotrebiteľského predaja.
S ohľadom na váš komfort sa snažíme vybaviť všetky záležitosti týkajúce sa reklamácií v čo najkratšom čase. V výnimočných situáciách sa môže lehota na vybavenie reklamácie predĺžiť, avšak maximálna lehota našej odpovede nepresiahne 14 dní.
Viac informácií o Reklamáciách nájdete v našich Podmienkach služby: https://ornaty.pl/policies/terms-of-service



